نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2427
-
الف
+

حضور چشم گیر مردم در هفتمین نمایشگاه کتاب «هرات»

هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب در ولایت هرات برگزار شد.

هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب 6 ماه قوس در ولایت هرات برگزار شد.

به گزارش آی فیلم 2، هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب در تاریخ 6 قوس(آذر) با حضور ناشران داخلی و خارجی و استقبال بالای مردم مردم در ولایت هرات برگزار شد.

تاکنون صدها تن برای خرید کتاب به این نمایشگاه مراجعه کرده‌اند که نشان‌دهنده علاقه زیاد مردم هرات به کتاب و کتاب‌خوانی است.

فرهنگ نوشت : «حبیب‌الرحمن میرزایی» مدیر کتاب‌خانه عامه هرات از حضور پرشور مردم در این نمایشگاه ، ابراز قدردانی کرد و گفت که حضور گرم مردم در این‌جا، گویای نهادینه‌شدن فرهنگ کتاب‌خوانی و کتاب‌دوستی در هرات است.

«میرزایی» افزود که طی این مدت کوتاه از اقشار مختلف جامعه اعم از رؤسا و مسئولین دولتی، عالمان، فرهنگیان، استادان، دانش‌جویان، دانش‌آموزان مکاتب و کودکان با والدین‌شان از نمایشگاه دیدن کرده و کتاب‌های زیادی نیز خریده‌اند.

در این نمایشگاه ، ۵۰ هزار جلد کتاب با عناوین و محتویات متفاوت به معرض دید قرار داده شده که به گفته مدیر کتاب‌خانه عامه هرات، غنامندبودن و عناوین تازه کتاب‌های این نمایشگاه، سبب شده تا کتاب‌دوستان زیادی را از گوشه و کنار این ولایت به سوی خود جذب کند.

این نمایشگاه به مدت هفت سال است که هر سال در هرات راه اندازی می شود ، نمایشگاهی که بیشتر با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در هرات راه اندازی می شود.

گفته می‌شود که در این دور از نمایشگاه، ناشرین زیادی از هرات، کابل و کشور ایران، کتاب‌هایی با عناوین جدید و مفیدی را برای بازدیدکنندگان به معرض دید گذاشته‌اند.

گفتنی است که این نمایشگاه در کتاب‌خانه عامه هرات، تا ۱۳ قوس از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۷ شام به روی بازدیدکنندگان باز است.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر